Ți-e greu să menții entuziasmul de care ai nevoie pentru a-ți trece ziua? Sau poate că te vei descurca în mod absolut cu timpul în care trece ziua de muncă? Oricare ar fi motivul, iată 10 impulsuri naturale de energie pe care le poți aplica pentru a-ți menține mai bine nivelul de energie.

Cum să câștigi mai multă energie

Ridică-te, fă ceva exerciții

S-ar putea să credeți că exercițiile pot lua energia, dar este dovedit că face exact opusul. Dacă vă simțiți letargici, ridicați-vă și faceți o plimbare.

Obține „cantitatea” necesară de somn

Dacă ai un somn sărac, nu te vei trezi simțindu-te foarte energizat. 7 ore de somn sunt esențiale și încearcă să-ți pui alarma astfel încât să te trezești și din cea mai mare adâncime a ciclului somnului.

Găsește o ocupație care te eliberează de stres

De la yoga la aromaterapie până la meditație, ar trebui să cauți modalități de a gestiona stresul. Atât tensiunea din corp, cât și emoțiile provocate de stres consumă multă energie, obosindu-ne chiar și afară la plimbare.

Rationalizează-ți ziua

Este posibil să aveți pur și simplu mai mult în farfurie decât puteți face față. Faceți timp pentru a scrie lista de activități pentru zilele următoare și încercați să mutați unele lucruri care pot aștepta sau nu au nevoie cu adevărat să le faceți imediat.

Limitați țigările

Dacă sunteți fumător, veți constata că țigările reduc eficiența plămânilor dvs. datorită gudronului din interiorul lor. Acest lucru vă face mult mai ușor să vă epuizați, deoarece nu pompați suficient oxigen în corp.

Limitați consumul de alcool

Consumul regulat de alcool, în special noaptea, poate produce ravagii în somn, așa că ar trebui să luați în considerare să schimbați rutina.

Ațipeste

Un pui de somn poate fi capabil să vă facă foarte bine. Dacă te simți deosebit de epuizat după o zi grea, chiar și 60 de minute de somn poate acționa ca un buton puternic de „reîmprospătare”.

Nu sări mesele

Menținerea unei diete sănătoase înseamnă adesea să fii conștient de câte calorii mănânci, dar nu trebuie să le limitezi niciodată la punctul în care săriți mesele. Oamenii care mănâncă micul dejun și alte mese la orele programate de-a lungul zilei au un nivel de energie și stare de spirit mai persistentă pe tot parcursul zilei.

Bea apă

Apa este folosită pentru aproape fiecare funcție din corp. La fel ca oxigenul, atunci când nivelul nostru de apă curge scăzut, atunci devenim letargici, somnoroasi și poate mult mai crunt. Așadar, asigurați-vă că rămâneți bine hidratat în timpul zilei.

Asigurăte că obțineți magneziul necesar

Ca parte a unei diete echilibrate, ar trebui să vă asigurați că veți obține o parte necesară de magneziu . Găsit în pește, cereale integrale și migdale, aceasta este responsabilă pentru sute de reacții biochimice din organism, deci lipsa acestuia poate însemna o scădere mare de energie.

Dacă sunteți obosit în mod constant sau simțiți că nu aveți energie, atunci puteți adapta o schimbare mai cuprinzătoare a stilului dvs. de viață.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: