Cu toții ducem vieți ocupate. Programările noastre sunt ambalate 24/7 și jongăm cu mai multe priorități ca niciodată. Dar dacă vrem să pierdem în greutate, să ne consolidăm corpul sau să ne îmbunătățim nivelul de fitness, începe cu transformarea exercițiului într-o prioritate negociabilă.

Pentru că atunci când ne facem timp în timp ce încercăm să găsim timpul necesar, transformăm exercițiul într-un obicei plăcut care beneficiază de mai multe aspecte din viața noastră.

Dar cum se pot ocupa oamenii „ocupați” de o rutină de antrenament care funcționează de fapt? Pentru mulți dintre noi timpul necesar pentru a ne lăsa birourile pentru prânz este un obstacol (să nu mai vorbim de transpirația sa la sală în mod regulat).

Veștile bune? Este complet posibil să vă încadrați într-o sesiune de antrenament zilnică sau constantă. Cum? Începe cu încercare, eroare, persistență și poti face orice trebuie pentru a schimba programul.

Cel mai bun moment de antrenament pentru oameni ocupați

Care este cel mai bun moment pentru antrenament? Există un bun moment pentru a face exerciții fizice? Răspunsul este simplu: este diferit pentru toată lumea și depinde de stilul tău de viață. Dar dacă un program ocupat este unul dintre cele mai mari motive pentru a vă reține, atunci luați în considerare acest lucru:

Exercitați primul lucru dimineața.

Contrar opiniei populare, este mai ușor să te angajezi la un antrenament de dimineață rapid decât ai putea crede. Iată cinci motive pentru care dimineața este cel mai bun moment pentru a face exerciții fizice pentru cei cu orar ocupat.

Cel mai bun moment de antrenament pentru oameni ocupați

Rise Early, Realizează mai multe

Dimineața primul lucru pe care il faceți este sa consultați imediat lista de sarcini. Dacă știți că aveți o zi lungă înainte, nu trebuie să vă stresați dacă veți face sau nu exercitiile fizice ante sau post-muncă.

Viața decurge și pe măsură ce ziua progresează, oportunitatea de exercițiu poate fi deraiată de alte situații. Prea obosit să mergi la sală din cauza unei întâlniri îndelungate? Alături de colegii tăi după muncă pentru băuturi? Acestea sunt scuze ușoare pentru a nu vă îndrepta spre sală la sfârșitul zilei. Dacă vă începeți ziua cu un antrenament, atingeți endorfine înalte și obțineți un sentiment de realizare știind că ați primit ceva pe farfurie.

Atunci când vrei să faci din fitness-ul tău o parte mai dezvoltata in viața ta, rămâi consecvent și dezvoltă o rutină esențială. Cercetările arată că cei care antrenează dimineața au șanse mai mari de a face din exercițiu un obicei, deoarece nu lasă lipsa de timp sau alte evenimente să le stea în cale.

Mai puține întreruperi

Nu e nimic mai rău decât să te prezinți la sală (cu toată motivația și energia din lume) și să realizezi că toate mașinile de exercițiu sunt luate. Sau clasa la care vrei să participi este plină.

Când faci exerciții dimineața, ești mult mai puțin probabil să întâlnești o sală de gimnastică completă sau o clasă de grup plină cum se poate intamplă seara.

Un alt beneficiu uriaș pentru a lucra dimineața? Mai puține distrageri. Gandeste-te la asta. Puteți face antrenament înainte de a răspunde la e-mailuri, de a merge la întâlniri sau de a face cu sarcini neașteptate.

Niveluri mai ridicate de productivitate

O rutină consistentă de dimineață poate face toată diferența în modul în care se desfășoară restul zilei. Mai multe articole și studii au arătat că antrenamentele de dimineață duc la realizarea mai multor lucruri pe parcursul zilei.

Cea mai grea parte a finalizării unei sarcini este actul simplu de a începe și același lucru este valabil și pentru sănătatea ta. Dar odată ce sunteți la sală și vă mișcați corpul, vă veți simți energizat în cel mai scurt timp.

De la capacitatea de a ne concentra mai mult pe sarcinile noastre, până la aducerea pozitivitatii în rutinele noastre obișnuite de zi cu zi, corpurile noastre devin mai slabe șau mai puternice în timp.

Rezultate mai rapide și mai sănătoase

Pierderea în greutate este unul dintre cele mai importante obiective de fitness? Diminețile tind să fie cel mai bun moment pentru antrenament pentru pierderea în greutate. Lucrând pe stomacul gol, îți sporești metabolismul și sfârșești să arzi mai multe calorii pe parcursul întregii zile (și mult timp după ce ai terminat antrenamentul inițial).

Nu trebuie să alergi un maraton sau să-ți triplezi repetițiile pentru a începe să vezi rezultate. Scurtele sedinte de antrenament cu intensitate mare îți pot oferi antrenamentul pentru corpul complet de care ai nevoie în doar 30 de minute, dacă asta iti este tot timpul liber.

Nu sunteți sigur cum să vă maximizați rutina de antrenament? Discutați cu formatorii personali, care sunt mai mult decât fericiți să vă ajute să creați o rutină de exerciții personalizate.

Stare de spirit și pozitivitate îmbunătățite

Cine nu și-ar dori mai multă energie sau vibrații fericite? Exercitarea fizică este un stimulator al dispoziției naturale.

Datorită mai multor substanțe chimice care se elimina, precum endorfinele care vă curg prin corp, vă veți pregăti pentru succes în fiecare zi după terminarea antrenamentului.

Multe persoane sunt, de asemenea, capabile să gestioneze mai bine stresul, să îmbunătățească modelele de somn, să stimuleze imunitatea și să reducă alte probleme cronice cu exerciții fizice zilnice sau regulate. Așadar, în ultima perioadă, dacă vă simțiți letargici sau urâcioși, schimbați-vă rutina, alăturați-vă unei clase de fitness pentru o schimbare a peisajului și a energiei.

Nu uitați, indiferent unde vă aflați în călătoria dvs. de fitness, trebuie să deveniți cea mai bună și mai sănătoasă versiune a dvs..

Cel mai bun moment de antrenament pentru oameni ocupați

Nu ești o persoană matinală? Iată câteva sfaturi care să vă ajute să vă dezvoltați un antrenament bun dimineața:

  • Creați lista de redare finală cu melodiile sau pregătirea preferată și descărcați un podcast captivant pentru a asculta înainte, în timpul sau după rutina de antrenament.
  • Economisiți timp și pregătiți-vă echipamentul pentru exerciții, elementele esențiale de sală și hainele de muncă cu o seară înainte, astfel încât să vă puteți apuca repede de geantă și trecerea de la acasă la sală la muncă.
  • Alegeți un antrenament ușor dimineața care funcționează cu programul dvs. sau o clasă distractivă pe care o așteptați cu nerăbdare săptămână după săptămână.
  • Setați-vă alarma și așezați-o departe de patul dvs. sau chiar într-o cameră diferită, astfel încât sunteți forțați să vă ridicați și să o opriți. Acest lucru crește șansele să te ridici și să rămâi treaz!
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: