Creșterea masei musculare ajută la creșterea metabolismului dvs., la arderea caloriilor în repaus și la schimbarea întregului dvs. fizic. Și dacă vrei să-ți construiești rapid mușchii, trebuie să știi că creșterea musculară depinde în mare măsură de cât de bine ai grijă de tine pe parcursul zilei.

Desigur, este crucial să te ocupi de munca necesară în sală și să alegi exercițiile potrivite în fiecare săptămână. Așadar, asigurați-vă că încorporați aceste patru sfaturi în planul dvs. de instruire cât mai curând posibil.

4 sfaturi care să vă ajute să vă dezvoltați musculatura rapid

4 modalități de a construi rapid mușchii

Exerciții compuse
Culturistii s-au bazat pe exercitii de izolare inca de la inceputul sportului pentru cresterea musculara majora. Dar dacă doriți să construiți mușchi rapid, trebuie să recrutați mai mulți mușchi în același timp, prin încorporarea exercițiilor compuse în rutina dvs. Asigurați-vă că efectuați mai multe dintre aceste exercitii în fiecare săptămână.

  • genoflexiuni
  • step-up-uri
  • fandările
  • tracțiuni la bară
  • flotări
  • plank
  • ridicarii de gantere

Antrenează-te în consecință
Dacă doriți să construiți mușchii rapid, coborâți-va de pe aparatul cardio și ridicați ceva greutate. Antrenează-te cu un raport ideal de formare a mușchilor pentru a-ți optimiza rezultatele selectând o greutate pe care o poți ridica în siguranță timp de trei-șase seturi de 6-12 repetări fiecare. De asemenea, asigurați-vă că vă odihniți corespunzător între zilele de antrenament.

Mănâncă inteligent
Dacă nu bei sau mănânci suficient, probabil că nu vei pune mușchi. Concentrați-vă să măncati alimente întregi cât mai mult posibil, urmărind o proporție echilibrată de proteine ​​și carbohidrați, precum și integrarea grăsimilor sănătoase în dieta ta. Știți câte calorii ardeți pe parcursul zilei în funcție de nivelul de activitate? Evitați să scădeți sub această cantitate dacă doriți să construiți mușchi rapid.

Dormi
Reparatii musculare se intampla atunci cand dormi. Lucrați pentru a obține cel puțin șapte-opt ore de somn de calitate în fiecare noapte pentru a vedea cele mai bune rezultate!

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: