7. Refuzăm să mâncăm un mic dejun mare

Mic dejun

Momentul în care mâncăm este mult mai important decât ceea ce mâncăm. Oamenii de știință de la Universitatea din Tel Aviv au dovedit că o dietă cu un mic dejun mare și o cină ușoară este mult mai eficientă atunci când vine vorba de menținerea greutății, spre deosebire de o dietă bazată pe gustări frecvente și ușoare.

Și acest lucru se datorează faptului că viteza metabolismului este diferită la momente diferite ale zilei. Principala concluzie la care au ajuns oamenii de știință este că nu trebuie niciodată să refuzi să mănânci un mic dejun caloric. Pranzul dvs. ar trebui să fie de dimensiuni medii și cina dvs. ar trebui să fie ușoară.

6. Nu ne plimbam în soare.

Lumina soarelui arde literal destulă grăsime. Cel puțin, țesutul de grăsime albă. Cercetătorii de la Universitatea din Alberta din Edmonton, Canada au efectuat un experiment și au demonstrat că lipidele scad în dimensiune atunci când sunt expuse la lumina soarelui.

Această descoperire explică parțial faptul că oamenii se ingrasa în timpul iernii, când există o lipsă de lumină solară. Rețineți că statul prea mult timp la soare nu este o idee bună și asigurați-vă că purtați întotdeauna protecție solară.

5. Uitam să bem un pahar de apă după ce ne trezim.

Pahar cu apa

Corpul unei persoane adulte este alcătuit din 55% până la 60% apă, potrivit oamenilor de știință, astfel un pahar de apă după trezire este o idee foarte bună. Apa accelereaza metabolismul, ceea ce scade riscul de a va ingrasa. De asemenea, ajută organismul să scape de toxine. Autorul articolelor despre productivitate, Chris Bailey, a spus că, cu acest experiment, a început dimineața cu un pahar de apă și a reușit să-și reducă grăsimea corporală de la 17% la 10%.

4. Nu facem exercitii fizice

Cu excepția avantajelor evidente ale arderii caloriilor și creșterii vitezei metabolismului, exercițiile de dimineață vă pot ajuta cu scăderea apetitul! În timpul unui experiment, cercetătorii condusi de dr. Emma Stevenson și de studentul Javier Gonzalez a descoperit că oamenii care sunt obișnuiți să facă exerciții înainte de micul dejun mănâncă mai puțină hrană pe parcursul zilei.

Explicația este, probabil, în efectul de „trezire” al exercițiilor. Mâncând, oamenii care nu fac exerciții dimineața încearcă să scadă stresul de a se trezi.

3. Păstrăm mâncărurile delicioase pentru prânz sau pentru cină.

Desert

Dacă nu puteți rezista consumului de alimente dulci sau coapte, faceți-o în prima parte a zilei. Aceasta este o altă concluzie la care au ajuns cercetătorii de la Universitatea din Tel Aviv. O brioșă mâncată dimineața va adăuga mai puțin centimetri la talie decât aceeași brioșă mâncată seara.

2. Citim știrile dimineața.

Frica și iritarea cauzată de derularea știrilor de dimineață pot avea de fapt un impact negativ asupra sănătății. Este adevărat mai ales dacă suferiți de o lipsă cronică de somn. Acest lucru se datorează faptului că stresul de lungă durată determină celulele stem să devină celule de grăsime.

Cercetatorii condusi de Mary Teruel, profesor asistent de biologie chimica si de sisteme de la Universitatea Stanford Scoala de Medicina din California, a explicat cum functioneaza acest lucru. Stresul determină organismul să producă hormoni care ajută corpul să se adapteze la un nou mediu. Dacă stresul este pe termen scurt, nu se formează celule noi de grăsime. Dacă stresul este pe termen lung, mecanismul de „economisire a caloriilor” este început. Și chiar dacă începem să mâncăm mai puțin, nu vom putea să pierdem în greutate până când nu se va mai termina situația stresantă.

1. Subestimăm ajutorul animalelor de companie.

Un câine poate deveni un bun partener în timpul unei alergări și o pisică poate face stretching sau yoga mult mai relaxantă și mai plăcută. Rezultatele unui studiu au arătat că este mai ușor pentru proprietarii de animale de companie să-și controleze greutatea. În plus, comunicarea cu un animal de companie și îngrijirea pentru acesta vă poate oferi emoții pozitive care reduc nivelul de stres care în caz contrar, cel mai probabil, veți încerca să va delectati cu o brioșa sau niște cookie-uri de ciocolată.

A trebuit vreodată să vă schimbați obiceiurile de dimineață?

Etichete: dimineata | obiceiuri | slabeste |
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: