Vom aprofunda obiceiurile unul câte unul și vom discuta despre fiecare opțiune. Căutați modalități de a optimiza aceste practici de rutină dimineața pentru a vă simti cat mai bine.

  • Angajați-vă să nu aveți timp de ecran (iPhone, laptop, iPad etc.) pentru prima oră.
  • Treziți-vă mai devreme decât faceți în prezent, astfel încât să nu vă grăbiți.
  • Obțineți 15 minute de lumină.
  • Bea un pahar sau două de apă (puncte bonus pentru adăugarea de lămâie).
  • Faceți o întindere rapidă de 10-15 minute, yoga sau rutină ușoară de antrenament.
  • Ameliorare profundă a stresului = respirație timp de cinci minute.
  • Notează câteva priorități.
  • Mâncați mâncare sănătoasă cu băutura preferată de dimineață.
  • Ascultați muzica, un podcast sau un audiobook  preferat în timp ce mâncați sau vă pregătiți.

Deconectați Ecranul Pentru Un Început Optim De Zi

Cât de benefic este să îți ridici telefonul și să verifici e-mailul sau să citești cea mai recentă piesă de dramă pe Facebook, imediat ce deschizi ochii dimineata? Acest obicei mănâncă timp și provoacă stres mai mult decât orice.

Verificarea telefoanelor în primul rând poate fi foarte captivantă.

Când verifici email sau Pinterest pentru a verifica statisticile, primul lucru care dispare este timpul. Și următorul lucru care trebuie să meargă este mintea calmă. Se fragmentează în aproximativ o duzină de idei diferite, nu mai stii ce ai de făcut și ce trebuie.

Acest lucru face ca rutina de dimineață să fie foarte greu de respectat. Începe să îti spui că nu am timp pentru asta. Pune grija de sine înaintea ecranului și începeți-vă ziua cu un minim de stres.

Obiceiuri Pentru O Rutină Matinală Sănătoasă

Treziți-Vă Mai Devreme Decât În ​​Prezent

Trezirea devreme este cea mai bună, dar nu este pentru toată lumea. O rutină de dimineață ar trebui să fie personalizată și asta este cel mai important. Nu există o rutină de dimineață optimă pentru fiecare dimensiune .

Poate lucrați cu ture târzii sau mintea nu se poate concentra înainte de ora 9 dimineața (sau mai târziu). E in regula. Avantajele trezirii cu soarele sunt că obții multă lumină de zi, somnul este adesea îmbunătățit și vei descoperi că ai mult mai mult timp în ziua respectiva.

Cu toate acestea, nu este pentru toată lumea, așa că haideți să vorbim despre trezire mai devreme decât o faceți în prezent, dacă nu aveți niciodată timp pentru voi dimineața. Poate că puteți încorpora unele dintre aceste obiceiuri sănătoase de dimineață în timp ce vă treziți la ora curentă, iar acest lucru este minunat.

Mulți dintre noi ne petrecem întreaga dimineață grăbindu-ne și înjurând.
Întotdeauna alergând târziu. Este un mod teribil de stresant pentru a începe ziua.

Deci, dacă ești un somnoros, începe să te ridici cu o oră și jumătate înainte de a fi nevoie să ieși pe ușă sau să te îndrepți spre biroul de acasă. Dacă intervalul de timp sună drastic, încercați doar o săptămână. Cred că te vei îndrăgosti de acel ritm mai lent al dimineții.

Poate fi destul de provocator să te trezești mai devreme dacă nu ești cu adevărat tipul matinal.

Programează-Ți Mentalitatea Pentru Ziua Respectivă

În loc să vă adresați telefonului, apucați un jurnal sau un caiet și scrieți trei gânduri (sau mai multe dacă doriți). Menținem lucrurile simple aici. Este optim să îți ții jurnalul lângă pat. Puteți nota aceste lucruri înainte de a vă ridica.

Scrieți trei afirmații pozitive, gânduri, vise pe care le puteți avea pentru viitor sau trei lucruri pentru care sunteți recunoscători chiar acum în viața voastră. Acest pas nu durează mult, dar face minuni pentru crearea unei mentalități pozitive pe care să vă bazați ziua.

Dacă doriți să jurnalizați mai mult, este minunat. Dar doar 3-5 minute sunt suficiente pentru a scrie fizic aceste câteva lucruri care pot face o mare diferență în dimineața ta. Puncte bonus dacă le citești cu voce tare. Se cimentează în minte și vorbind cu voce tare te ajută să te trezești.

Obțineți 15 Minute De Lumină

Există multe beneficii de a obține lumina directă a soarelui pe față dimineața. Printre ele este un impuls frumos în serotonină pentru zi. Lumina timpurie a soarelui ajută, de asemenea, la reglarea hormonului somnului, melatoninei și echilibrează ciclul somnului-veghe.

Dacă puteți balansa 10-15 minute din lumina soarelui direct pe față cândva în timpul zilei dvs., poate incercati si dimineata, iar dimineața este un moment excelent pentru a adăuga acest beneficiu care stimulează dispoziția – pielea dvs. produce, de asemenea, vitamina D necesară.

Bea Ceva Apă Pentru A Te Hidrata

Un prost obicei este să bei cafeaua înainte de orice altceva, dar bea un pahar cu apă înainte. Te scapă de acele dureri de cap ingrozitoare cu care te trezesti uneori.

Dacă puteți bea un pahar cu apă înainte de orice altceva, corpul dvs. vă va mulțumi. Adăugarea lămâiei în apă are și câteva avantaje pentru sănătate. Dar, dacă nu este pe placul tău, măcar bea un pahar cu apă înainte de cafea sau ceai.

Să te hidratezi te va ajuta și la următorul pas în crearea celei mai bune rutine de dimineață.

Obiceiuri Pentru O Rutină Matinală Sănătoasă

Începeți-Vă Ziua Cu Mișcare

Dacă faceți deja un antrenament de dimineață din rutina dvs., este minunat! Mișcarea fizică de orice fel după ce ați stat în pat ore întregi va face ca sistemul dvs. să se miște, în interior și în exterior. Întinderea mușchilor, îmbunătățirea fluxului de sânge și trezirea acelui sistem limfatic sunt minunate pentru o rutină matinală sănătoasă.

Puteți obține beneficii deosebite prin încorporarea în dimineața a doar 10-15 minute de întindere sau yoga ușoară. Încercați o rutină de întindere rapidă doar de 15 minute!

Dacă doriți să încercați o rutină de yoga dimineața pentru începători, o secvență de mișcare corporală de 10 minute este excelentă. Când îți miști corpul chiar și pentru câteva minute la începutul zilei, acele endorfine revin și creierul tău primește oxigenul necesar.

Exersați Câteva Respirații Profunde În Fiecare Dimineață

Poți numi asta meditație, respirație profundă sau timp de rugăciune. Faceți timp pentru a sta liniștit timp de cinci minute; închide ochii și concentrează-te asupra respirației. Spune o rugăciune rapidă sau stai doar în liniște.

Încorporarea acestei practici atenționale în rutina ta personală cea mai bună de dimineață ar putea fi un schimbător de jocuri pentru tine – mai ales dacă stresul este o parte obișnuită a zilei tale. Respirația profundă are un beneficiu de relaxare aproape inegalabil.

Stai într-un loc confortabil, liniștit, unde nu vei fi distras sau deranjat.

Încearca sa tii o nară închisă cu degetul și să respiri adânc prin cealaltă nară timp de 30-45 de secunde, și apoi să schimbi. De asemenea, puteți respira adânc prin nas în mod normal, umplând partea de jos a burticii până când acesta se va lăsa și expirați lent.

Faceți acest lucru timp de câteva minute păstrând față, corp și minte relaxațe. Încercați să setați un cronometru timp de 5 minute … dar nu vă mirați dacă nu sunteți gata să vă opriți.

Notează Câteva Obiective Pentru Ziua Respectivă

Acum că am avut timp si grijă de niște mentalități importante, ameliorarea stresului și exerciții fizice, putem începe să ne concentrăm asupra muncii. Indiferent de sarcinile pe care le confruntați pentru ziua respectivă, scrieți 2-3 lucruri prioritare pe care doriți să le îndepliniți în orele pe care le aveți la dispoziție.

Dacă aveți deja o listă organizată de activități, poate consultați și puneți o stea lângă puținele lucruri care trebuie realizate, în ordinea importanței. Realizarea listelor eficiente și prioritizarea este o abilitate deosebită de învățat.

Abordeaza mai intai cele mai grele sarcini (sau cele mai temute). După aceea, celelalte slujbe se simt mai ușoare. Dacă aveți nevoie de mai multă putere cerebrală înainte de a prelua lucrurile grele, atunci inversați ordinea respectivă.

Toți suntem diferiți.

Hrănește-Ți Corpul Cu Lucruri Bune Pentru O Rutină Sănătoasă Dimineața

Obiceiuri Pentru O Rutină Matinală Sănătoasă

Nu putem lăsa mâncarea și cafeaua. Sincer, majoritatea noastra trăim pentru cafea. Este ca un nectar de înger și este primul lucru la care ne gândim și mirosim de obicei pana ne revenim în simțuri dimineața.

Pentru tine, poate fi ceai sau cele interesante – adică sănătoase – băuturi fermentate … orice ți se potrivește cel mai bine. Și cu băutura preferată de dimineață, ar trebui să existe mâncare reală. Mâncarea cinstită care are valoare nutritivă. Nu cu puf de cacao sau de zahăr. Acestea pot fi un desert ocazional …

Dacă nu sunteți fan pentru micul dejun, puteți încerca una dintre aceste rețete de smoothie. Sunt sănătoase, ambalează proteine ​​grozave și sunt ușor de facut.

Sau, dacă vă plac carbohidrații complexi care vă mențin energizați, încercați câteva dintre rețetele de ovăz.

Pentru unele proteine ​​în plus cu care să iți înceapă ziua, încercați câteva ouă prăjite, înfășurate sau răsturnate, cu un pic de parmezan mărunțit deasupra, avocado feliat și o cafea rezistentă. Proteinele și grăsimile sănătoase vă păstrează mulțumit și sunt o mâncare minunată pentru creier.

Există o mulțime de alimente nutritive pentru micul dejun. Fă-ți timp să te bucuri de ceva bun pentru a-ți încheia rutina matinală sănătoasă.

Hrănește-Ți Mintea În Fiecare Dimineață …

Reglați câteva dimineți pe săptămână cu un scurt mesaj care vă hrăneste mintea cu mâncare uimitoare si pot fi uneori schimbătoare de viață, cum ar fi muzica preferata sau teatru audio!

O altă opțiune de dimineață este să vă răsfățați în 20-30 de minute de un audiobook excelent la care ați dorit să ajungeți. Sau deschideți cartea preferata și bucurați-vă de un capitol sau două.

 

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: