Fericirea nu este un scop simplu, ci este efortul de a face progrese. A fi fericit înseamnă adeseori găsirea de satisfacție, mulțumire, un sentiment de bucurie și un sentiment că viața ta este semnificativă indiferent de toate tipurile de probleme – nu depinde de găsirea ușurinței sau a confortului.

Nimeni nu este vesel sau inconfortabil tot timpul, dar unii indivizi sunt cu siguranta mai mult impliniti / norocosi decat altii. Unele studii arată că fericirea nu are nimic de-a face cu confortul sau posesiunile – deci despre ce este vorba? Un sentiment de bunăstare / fericire este buna pentru sănătatea noastra, deci ce putem face pentru a avea asta?

Există multe lucruri pe care le poți face. Așa că am decis să creez acest ghid complet pentru a fi fericit, potrivit științei. Dacă utilizați în mod consecvent aceste 23 de practici, este foarte probabil să vă creșteți fericirea personală:

Fi fericit

1. Aflați mai întâi ce trebuie să faceți.

Cum ar trebui să construiești abilitățile potrivite de fericire dacă nu știi cu care te lupți în primul rând? De aceea este util să faceți un test pentru a vă explora punctele forte și slăbiciunile fericirii. Înțelegeți mai bine ce sunt aceste abilități și aflați cum să vă îmbunătățiți punctele slabe și să vă construiți „forțele fericite”.

2. Dați-vă un impuls de încredere.

De ce te-ai deranja sa-ti cresti fericirea daca nu crezi ca ai putea avea succes? De aceea este atât de important să vă construiți eficacitatea de sine – să vă dovediți că vă puteți mări fericirea. Cel mai bun mod de a face acest lucru este începând cu competențe mai ușoare – abilități precum recunoștința sau prioritizarea petrecerii timpului pentru a face lucruri distractive.

Obțineți o victorie rapidă și veți fi mai siguri că vă puteți schimba viața.

3. Alimentați-vă progresul, învățând cum să vă simțiți mai bine cu voi înșivă.

Nu ai fi practicat matematica pentru a te face mai bun la gătit. Și nu ați învăța altă limbă pentru a pierde în greutate. Pentru a fi mai fericit, veți realiza probabil mai multe progrese, concentrându-vă pe abilitățile cele mai strâns legate de fericire. Abilitatile care, de regulă, se dovedește a fi cea mai strâns legată de fericire sunt: opiniile pozitive de sine.

Învățați cum să vă simțiți mai bine cu dvs. – de exemplu, imaginându-vă ce este mai bun din persoana dvs,, văzând calitățile dvs. pozitive sau identificând punctele forte – poate să vă conducă mult spre creșterea fericirii.

4. Creați echilibru și depășiți epuizarea.

Cum ai putea să ai energia necesara pentru a fi mai fericit dacă ești epuizat și mizerabil de la locul de muncă? Va fi foarte greu. Crearea de noi abilități, abilități care vă vor ajuta să fiți mai fericiți, vor necesita timp și energie. Prin urmare, este mai degrabă util să creați un echilibru mai bun între viața profesională și cea personala.

5. Construiți o setare de creștere a fericirii.

O setare de creștere a fericirii se referă la convingerea că ne putem schimba. Când construim o asemenea setare pentru fericire, credem că ne putem schimba fericirea. Acest lucru este foarte important, pentru că dacă nu credem că ne putem mări fericirea, nu ne vom deranja nici măcar să încercăm.

6. Creați amintiri pozitive.

Fiecare regiune din creierul nostru poate fi întărită prin practică. Dacă creierul nostru este foarte bun la amintirea lucrurilor negative care se întâmplă, poate fi utilă pentru întărirea regiunilor creierului responsabile de amintirea lucrurilor pozitive.

7. Găsiți acele <garnituri de argint>.

Tot ceea ce experimentăm poate fi un bumerang dacă alegem să o vedem așa. Dar când căutați beneficiile sau garniturile de argint din viața voastră, este posibil să fiți surprinși să descoperiți multe lucruri bune. Păstrați practicarea pentru a crește pozitiv și a scădea negativ in a cultiva fericirea. De asemenea, această abilitate a fost legată de o capacitate mai bună de a face față stresului și de a fi mai rezistentă.

8. Luați pauze de la social media.

Facebook tinde să aibă un efect negativ asupra fericirii noastre. Alegerea de a lua pauze de pe Facebook – sau de a schimba modul în care folosim social media – ne poate ajuta la cresterea fericirii.

9. Cheltuiți mai inteligent pentru mai multă fericire.

Modul în care alegem să ne cheltuim banii influențează ceea ce putem face și modul în care trăim influențează cât de fericiți suntem. Când alegem o casă sau o mașină, e important sa alegem ce ne place dar sunt lucruri care nu ne aduc mai multă fericire.

Dar daca avem mai mulți bani pe care să-i cheltuim pentru aventuri sau cadouri pentru prieteni, acestea sunt lucruri care de fapt ne fac mai fericiți.

10. Comunicați cu amabilitate.

Când suntem amabili cu ceilalți, ne simțim mai bine despre noi înșine. Putem face lucruri frumoase pentru ceilalți, să fim empatici sau să ne putem trata reciproc cu respect, comunicând cu bunăvoință și nu asumându-ne ce e mai rău.

11. Încheiați cu gândirea negativa.

Să ne confruntăm: Uneori suntem mizerabili. Pur și simplu nu ne putem opri să ne gândim la modul în care ne-a greșit atât de mult un prieten sau cum viața noastră nu sa dovedit așa cum speram. Procesele de gândire negativă – cum ar fi îngrijorarea, judecata de sine și teama de respingere – ne păstreaza acea senzatie mizerabila și nu putem să mergem înainte.

Când te trezești gândindu-te negativ, ia o pauză și reorientează-ți gândurile. În timp, creierul dvs. va fi capabil să facă acest lucru mai ușor pe cont propriu.

12. Găsiți claritate.

Cum ar trebui să puteti înainta in viața atunci când nici măcar nu știți ce simțiți și de ce simțiți? Pentru a deveni mai fericiti, încercați să obțineți claritate asupra emotiilor voastre; aflați ce simțiți și ce a cauzat aceste sentimente.

13. Clarificați-vă valorile.

Când începeți să vă explorați pe voi înșivă și valorile voastre, veți descoperi că ați știut de-a lungul timpului ce v-ar face fericit, dar totusi nu o faceti. Pentru a fi mai fericit, clarificați-va valorile, pentru a putea trăi viața în mod autonom, în conformitate cu propriile principii și valori.

14. Acordați atenție binelui.

Sigur, uneori viața este grea. Dar acordând atenție binelui, puteți să vă ridicați deasupra lui și să fiți mai buni de atat. Când găsiți binele, savurați momentul și aduceți-l împreună pentru a vă menține fericirea chiar și în perioadele grele. Sau încercați să vă gândiți la un moment în viitor când vă veți simți mai bine.

15. Folosiți-vă imaginația pentru a crea viața pe care o căutați.

Știați că creierul dvs. are un timp dificil de diferențiere între lucrurile care se întâmplă în imaginația voastră și lucrurile care se întâmplă în viața reală? Atunci când vă imaginați ceva – chiar și fericirea – creierul dvs. acționează ca și cum ar fi real.

Putem folosi imaginația pentru a ajuta la crearea fericirii din aerul subțire și pentru a ne bucura mai mult de experiențele noastre.

16. Țineți minte.

Uneori vrem să scăpăm. Lumea pare a fi întunecată și înfricoșătoare, dar prin practicarea atenției noi experimentăm mai mult atât pozitivul cât și negativul – suntem mai implicați în viața noastră.

17. Aflați ce înseamnă fericirea pentru voi.

Cu toții definim fericirea în moduri diferite. Când știi ce înseamnă fericirea pentru tine, vei putea să o găsești mai ușor. Deci, explorați fericirea – ce înseamnă, cum arată și ce simți – pentru a o crea mai ușor.

18. Urmeazăți propria viață.

Cum ar trebui să-ți schimbi viața făcând aceleași lucruri pe care le-ai făcut mereu? E destul de greu. În schimb, împingeți-vă să depășiți frica și să vă apropiați de viață cu entuziasm. Încearcă „să faci opusul” pentru a vedea cum se simte și pentru a-ți face creierul mai flexibil.

19. Comunica și fii tu însuți.

Când lăsăm oamenii să umble peste tot, suntem nefericiți. Dar când ne susținem nevoile proprii și ne exprimăm, ne simțim mai mult în controlul vieții noastre.

Învățând cum să vă exprimați vă poate ajuta să depășiți provocările interpersonale, ceea ce vă poate face nemulțumiți.

20. Găsiți-vă scopul.

Cu toții vrem să simțim că am avut un fel de impact pozitiv în această lume, dar uneori nu suntem siguri de tipul de impact pe care îl dorim.

Explorați exact ceea ce vă oferă un sentiment al scopului și modul în care doriți să urmăriți acest scop pentru a vă da sens vieții.

21. Construiți conexiuni semnificative.

Știați că ne bucurăm mai mult atunci când ne conectam cu ceilalți? Acesta este motivul pentru care unul dintre cele mai bune lucruri pe care le puteți face pentru fericirea dvs. este să construiți relații semnificative și conexiuni sociale.

Pentru a întări aceste relații, exersați bunătate și recunoștință față de oamenii cărora le pasă.

22. Scoateți banda de alergare hedonică.

„Banda de alergare hedonică” se referă la tendința de a ne întoarce la nivelul original al fericirii în timp. Pentru a vă stimula fericirea la nivelul de bază, puteți încerca să vă schimbați fiziologia prin hrănire și exerciții fizice.

Pentru a vă menține fericirea, trebuie să ieșiți din zona de confort și să continuați să adăugați varietate planului dumneavoastră de fericire.

23. Fii responsabil.

Avem mai multe șanse să facem lucrurile pe care le spunem că o să le facem dacă ne-am programa timpul în calendarele noastre.

Putem, de asemenea, să ne menținem mai ușor dacă ne asumăm răspunderea altora. Deci, dacă vrei cu adevărat să fii mai fericit, nu te lăsa.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: