Navigati pe un site web pentru a decide ce cizme sa cumparati. Va alegeti o pereche care par a fi pe stilul dumneavoastra, arata bine, ca pret sunt bune, iar apoi derulati in jos pentru a vedea rating-ul.

Multe persoane  au evaluat cizmele, unele au fost pro, poate chiar cele mai multe evaluari au fost pro, dar sunt cateva si contra. Veti cumpara cizmele sau nu?

Avem tendinta de a cauta si parerile celorlalti pentru a ne decide ce sa facem. Se numeste ”Validare sociala

S-a efectuat un experiment cu fum, de mai multi psihologi. A fost rugata o persoana sa completeze un sondaj si a fost lasat intr-o camera cu alte persoane. Fiecare persoana participanta la experiment, nu a avut nici un motiv sa creada ca celelelte persoane nu au participat pe bune la experiment, si au fost doar niste actori antrenati. Apoi, fumul a inceput sa invadeze camera- parea a fi un semn de pericol. Participantul nestiind ce sa faca, se uita la celelalte persoane din incapere. In cazul in care sa ignorat fumul, a continuat linistit sa completeze formularul. Daca ar fi fost singur in incapere, ar fi parasit-o si iar fi avertiat pe ceilalti de fumul ce a invadat-o.

Deci cel mai probabil, o sa cumparati cizmele, mai ales daca veti vedea ca majoritatea comentariilor sunt pro si emotionante.

Toate povestile din jurul nostru, ne evoca emotiile si ne face partasi si dependenti.

Desi nu ne place sa admitem ca suntem usor influentati de ceilalti, adevarul este ca suntem. Trebuie doar sa ne stimueze in mod corect.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: