15 sfaturi eficiente pentru a imbunatatii abilitatile de comunicare

Distribuie

HealthLifeHacks15 sfaturi eficiente pentru a imbunatatii abilitatile de comunicare
  1. In cazul in care munca ta consta in a intalni si a-ti practica meseria zilnic cu diferite persoane, pune o oglinda in spatele tau. Multe persoane vor fi mai politicoase cu tine in momentul in care vor realiza ca fata lor este mohorata si suparata.
  2. Daca va aflati intr-o sedinta de grup in care dumneavoastra sunteti implicat direct si va asteptati sentinta, asezati-va chiar langa cel ce conduce acea sedinta. Isi va pierde din tact si ii va fi mai greu sa va atace. Se va atenua si atmosfera.
  3. Duce ce v-ati spus punctele de vedere intr-o dezbatere si ati argumentat, nu mai spune-ti nimic altceva. Lasati-i timp adversarului sa se gandeasca la ce ati spus, pentru a lua decizia corecta si pentru a putea sa formuleze un raspuns adecvat.
  4. Ordinea in care veti aranja argumentele pentru a le prezenta intr-o discutie sau o conferinta trebuie sa fie predominante. Incepe-ti prin a oferi un argument puternic, fiti foarte increzator. La final, ideea prezentata de dumneavoastra trebuie sa fie foarte convingatoare.
  5. Cand cineva va ataca, sau pur si simplu va acuza si va arunca injurii, incercati sa ramaneti calm. Acest lucru  va face de ras adversarul si il va forta sa joace dupa regulile dumneavoastra.
  6. Incercati sa evitati folosirea cuvantului ”tu” intr-un argument. Acest lucru suna acuzator si va tine cu greu situatia sub control. Ramaneti la fraze precum ”cred” sau ”mi se pare”. Acesta este un mod bun de a se incerca sa se ajunga la un consens.
  7. Incercati sa observati culoarea ochilor persoanelor pe care le intalniti. Va pune intr-o pozitie buna si creste-ti usor in ochii celor pe care ii intalniti.
  8. Incercati sa va lasati copilul sa ia anumite decizii singur. De exemplu, ce haine poate purta a doua zi. Acest lucru va da controlul situatiei si previne conflictele si crizele de isterie.
  9. Prima intalnire trebuie sa se desfasoare intr-un loc unde emotiile pozitive sunt primitive, impresia pe care o lasati va fi pozitiva, si va veti simti mai relaxat, veti deveni mai sociabili.
  10. In cazul in care veti exprima un veritabil entuziasm si interes atunci cand intalniti diferite persoane, vor incepe si ei in cele din urma sa reactioneze la fel. Acest lucru functioneaza intotdeauna cu un pic de efort.
  11. Daca prezentati chiar si un CV, incercati sa aduceti argumente sigure si utilizati faptele cunoscute de dumeavoastra. Incercati sa nu va pierdeti cu firea si nu folositi termeni pe care nu ii cunoasteti. Astfel nu veti incheia totul cu senzatia de prost gust si nu veti fi furiosi.
  12. In cazul in care la o intrebare, raspunsul va fi scurt si partial, mentineti contactul vizual cu acea persoana. Aceasta va presupune ca raspunsul initial nu a fost destul de bun si va continua sa vorbeasca.
  13. Invatati sa puneti intrebari atat ”deschise” cat si ”inchise”. Intrebarile inchise sunt cele la care se poate raspunde doar cu da sau nu. Intrebarile deschise necesita un raspuns mai sofisticat si mai bine articulat. Exista posibilitatea de a orienta mai bine directia unei conversatii spre obiectivul dumneavoastra. Este bine sa folosite ambele tipuri de intrebari.
  14. Dupa ce faceti cunostinta cu cineva, incercati sa va adresati cu numele acelei persoane, chiar daca nu va veti mai intalni vreodata. Acest lucru duce la formarea unei relatii prietenoase si acorda incredere pentru inceput.
  15. Atunci cand intr-un grup de oameni se rade, acestia se uite instinctiv spre membrii grupului de care se simt cei mai apropiati- sau isi doresc acest lucru.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole asemănătoare

Ultimele articole