Trezirea dimineața poate fi o problemă pentru unii oameni, în timp ce pentru alții dimineața poate fi o procedură ușoară și rapidă.

Cu toții ne concentrăm pe aceste obiceiuri benefice pentru a ne cultiva, scăzând acele anumite obiceiuri care vă pot amortiza calitatea zilei și vă pot strica starea de spirit. Vă puteți reduce energia și puteți pune în scenă o neproductivitate a zilei.

Trebuie să cultivați obiceiul de a profita la maxim de primele 60 de minute ale dimineților. Faceți asta prin eliminarea unor obiceiuri conștiente și inconștiente care au influențat starea de spirit, precum și performanța.

Amintiți-vă acest lucru: obiceiurile de calitate echivalează cu o viață de calitate, iar obiceiurile rele echivalează cu o viață proastă. Deci, știți ce cultivați. Dimineața devreme are aur în gură, așa că nu fi lăsat în urmă și nu pierde din oportunitatea de a realiza ceva.

Există o putere enormă în a-ți bloca rutina de dimineață, precum și a evidenția obiceiuri neproductive care îți pot împiedica productivitatea și nivelul de realizare.

Dezvoltarea unei rutine uimitoare dimineața este esențială pentru preluarea de subconștient și conștient. Dacă nu vă asumați, nu veți fi productivi așa cum trebuie, deoarece rutina dvs. zilnică de dimineață este dezechilibrată.

Mai jos sunt 12 obiceiuri care îți pot strica diminețile, performanța și nivelul de productivitate care necesită schimbări.

12. Apăsarea butonului amânare

 

În vârful somnului tău, există o ispită de a continua în Țara Minunilor. Uneori după o zi lungă și stresantă, alarma te irită și ești departe de a te confrunta cu ziua. Există o tentație de a atinge acel buton de amânare ceva timp pentru dormi mai mult.

Ar trebui să rezistați la această forță de a apăsa butonul de amânare, deoarece aceasta înseamnă că puneți sarcina și activitățile în asteptare. Apăsarea butonului de amânare aduce, de asemenea, o ajustare a nivelului dvs. de disciplină.

De exemplu, te pregătești pentru ca ziua să înceapă la 5 dimineața și alarma te distruge doar pentru ca să apeși butonul de amânare si stai mai mult timp în pat. Astfel îți distorsionezi nivelul de disciplină și părți din obiceiurile tale încep să se integreze în rutină.

Acesta este un factor vital care ajută la întârziere; distorsionându-ți atenția de la ceea ce dorești cu adevărat să obții. De fiecare dată când apăsați butonul de amânare, pășiți pe urmele de amânare și modul în care vă condiționați mintea va influența restul zilei.

Poate părea un mic act doar amânat pentru o zi, dar se construiește într-un obicei și îți condiționezi mintea pentru incompetență și îți modifică nivelul de performanță.

Dacă acesta este un obicei pe care îl rezonați, asigurați-vă că cultivați o rutină benefică de cu seară. Ajută-te să reglezi lucrurile pe care le faceți înainte de culcare, deoarece modul în care vă culcați va avea impactul pe care îl simți dimineața.

Mă obișnuiesc să fiu super vinovat și, în consecință, performanța mea s-a depreciat cultivând mai multe comportamente negative, dar timpul pentru a aduce anumite schimbări în viața mea mi-a îmbunătățit nivelul de performanță și puteți face la fel.

11. Verificarea telefonului și a social media

Cine nu este vinovat pentru asta? … Să fim sinceri. Înainte de a mă ruga și de a-mi exprima recunoștința, verificarea telefonului a fost un singur act de care am fost vehement vinovat. Există o dependență sau mai degrabă o puternică conexiune persuasivă care apare cu lumina telefonului nostru mobil.

Simti nevoia de a face clic prin fluxuri, tweeturi, imagini etc. Pentru a ști ce se întâmplă și acest act înclină pendulul productivității până la un final distractiv. Când vă treziți și doriți mai multe rezultate, evitați mai întâi să vă verificați telefonul.

Acesta nu este un sfat nou, dar mulți dintre noi recunoaștem ceea ce este evident și încă nu facem nimic în acest sens. Cunoștințele nu înseamnă doar a ști, ci și a aplica, știi că verificarea telefonului în primul rând dimineața nu este un obicei sănătos și productiv, de ce să o practici?

Vreau să înțelegeți că ceea ce faceți primul lucru dimineața vă stabilește agenda productivității. Dacă te trezești participând la distrageri și lucruri incomode, fără a fi nevoie să te concentrezi asupra ta, nivelul de performanță este modificat.

Primul 60 de minute de trezire sunt doar pentru tine să îți hrănești, să te reîncarci și să îți condiționezi mintea pentru succes și nimic altceva.

Deci, dacă ați făcut acest lucru, trebuie să vă deconectați de acea dependență sau atracție persuasivă. În loc să vă adresați telefonului ca fiind primul lucru dimineața, rugați-vă, exprimați recunoștința, hidratați-vă, meditați, exersați, mâncați o masă sănătoasă pentru că trebuie să te hrănești înainte de a te cufunda în lumea digitală.

Știu că unii dintre noi supraviețuim fără lumea socială; Există o faleză uriașă benefică pentru a fi la curent sau a fi actualizat tot timpul, dar expunându-vă la e-mail-urile, mesajele, feed-urile vă creează o stare de spirit reactivă care vă poate pune la dispoziție o poziție de distragere și performanță scăzută.

Așadar, dacă ați verificat telefonul primul lucru dimineața, renunțați la el. Îți poți ține telefonul departe de tine, în timp ce te condiționezi și lucrezi în minte.

10. Mâncarea micului dejun nesănătos

Trebuie să urmăriți ce consumați dimineața și să evitați să vă duceți bătăliile zilei pe stomacul gol.

Aveți nevoie de suplimente adecvate pentru performanță în ziua respectivă și când săriți micul dejun, chiar prima masă a zilei, vă pregătiți de un drum crud pentru ziua voastră.

De asemenea, rețineți că cerealele tipice descrise ca micul dejun sănătos de bază nu sunt bune pentru dvs., trebuie să vă asigurați că mâncați ceva care va hrăni corpul pentru restul zilei, deoarece fără sănătate nu aveți nimic. Corpul tău este un conservant; dacă bagi în el gunoi, vei simți că ești junk.

9. Luarea deciziilor improvizate

O cale principală spre succes în orice alegem să facem este planificarea adecvată. Când planificați, pregătiți și acordați prioritate, vă permite să efectuați mai bine decât să luați decizii fără o analiză și evaluare corespunzătoare.

Când dimineața luați decizii improvizate, lucrați într-o poziție dezorientată, vă forțați corpul să proceseze semnale în câteva secunde, ceea ce poate induce stres mental și fizic.

Când faci lucruri improvizate, nu ai suficient timp pentru a gândi prin acțiunea care echivalează cu rezultate slabe. Îmi planific și îmi program ziua cu o seară înainte.

Pentru a vă planifica în mod adecvat ziua, ar trebui să faceți următoarele:

  • Obține un planificator sau un caiet simplu gol, care are suficient spațiu pentru a scrie
  • Organizează-ți activitățile și rutinele pentru ziua respectivă
  • Prioritizați fiecare sarcină în funcție de importanță și termen
  • Schițați un timp pentru fiecare sarcină
  • Oferiți timp suplimentar pentru astfel de activități, cum ar fi adăugarea unui minut sau două pentru fiecare sarcină
  • Treci la treabă
  • Verificați sarcina finalizată
  • Recompenseaza-te

Planificarea și programarea adecvată este extrem de utilă și este necesară pentru a avea o zi productivă fără stres și deci, dacă nu ați cultivat astfel de obiceiuri sau ați contura o listă eficientă și nu ați acorda prioritate pentru a face lucrurile bine , acum este timpul. Nu mai luați decizii improvizate!

8. Neavând o rutină productivă de dimineață

Ceea ce faci dimineața evidențiază modelul zilei tale, dacă te dedici activităților benefice și sănătoase la primele ore ale dimineții, ziua ta se va împacheta eficient cu cantitatea potrivită de energie pentru creșterea productivității.

Nu pot exagera importanța dezvoltării unei rutine productive dimineața, dar este vitală și extrem de importantă. Neavând o rutină productivă de dimineață este nearmat și neprotejat pentru a lupta și un războinic neînarmat pe câmpul de luptă este la fel de mort.

Atunci când te dedici unei rutine productive ridicate, îți supraîncarci ziua cu unghiul potrivit de performanță.

Există rutine care îți pot supraîncărca diminețile , ritualurile de dimineață care dau startul unei zile fără stres și sfaturi despre cum poți să-ți începi ziua fără să te simți obosit și sunt sigur că îți vor fi de maximă ajutor, ghid și directive în cultivarea rutinelor sănătoase.

12 lucruri pe care trebuie să încetați să le faceți dimineața

7. Începând ziua cu un duș

După ce vă dedicați rutinelor dvs. de dimineață, este inerent să faceți un duș rece înainte de a ieși la activități zilnice.

Acest act unic și mic de scăldat activează anumiți hormoni din corpul tău care te stabilesc la un nivel performant. De asemenea, sunteți mai confortabil. Nu vă începeți ziua fără să vă îmbăiați.

6. Nu mai fi negativ

Cum vă condiționați mintea va avea un impact imens asupra rezultatului dvs. pe termen lung. Acest lucru indică ceea ce consumați dimineața; ce asculți, ce urmărești și ce citești.

Dacă aveți de gând să consumați un conținut, asigurați-vă că este ceva împuternicit și valoros; cum ar fi ascultarea unui podcast important, videoclipuri valoroase, articole de auto-ajutor și îmbunătățiri .

Nu distra negativitatea dimineața, ci mai degrabă cultivă și accentuează o perspectivă optimistă , în loc să te plângi și să distrezi tulburări care să te îngrijoreze de ceea ce nu poți controla, schimbă-ți energia în ceea ce poți crea, fii atent, fii recunoscător, fii pozitiv , fii adevărat, fii drăguț.

5. Lasa Soarele să intre in casă

După ce te-ai trezit dimineața, nu lăsați perdeaua închisă, dacă stați într-o cameră întunecată atât de mult timp trimiteți semnale de îngrozire în corpul vostru, în loc să fiți atenți pentru a doua zi.

Lăsând razele soarelui în camera ta dimineața este o modalitate excelentă de a te trezi, fasciculul de lumină solară care îți străpungă fereastra îți pune la dispoziție ochi de vigilență.

Dacă alegeți să vă pregătiți în întuneric, sistemul dvs. obișnuit poate fi confuz și credeți că este timpul nocturne, acest lucru vă creează creierul în modul de somn, lăsându-vă leneș pentru restul zilei.

4. Nu te hidratezi

Mulți dintre noi uităm să ne hidratăm după ce ne-am trezit și ne aventurăm doar în activitățile noastre zilnice. După ce te-ai trezit, corpul trebuie să fie hidratat, ai luat o noapte de repaus lungă fără apă, deci trebuie să te reîmprospătezi.

Apa potabilă vă reglează vigilența, face ca metabolismul dvs. să se miște în direcția corectă. Dacă vă este dificil să beți apă simplă puteți adăuga lămâie.

Apa de băut în primul rând dimineața ajută la pierderea în greutate, îți stimulează sistemul imunitar, îți curăță sistemul corpului, îți menține pielea sănătoasă, ajută la crearea de noi celule sanguine, alimentează corpul etc. Dacă nu te-ai hidratat ar trebui să o faci.

3. Lăsându-ți patul nefăcut

Există un vârf de organizare în a vă face patul în fiecare dimineață, după trezire. Mie personal îmi place să îl declanșez și să îmi aranjez spațiul înainte de a face baie, îmi place să ies din baie într-un mediu curat, îmi oferă spațiul pentru a face diverse lucruri.

Când patul meu este făcut, camera aranjată și aspirată mă simt responsabil că pot face față cu orice. Experții consideră că crearea patului tău după trezire cultivă o altitudine organizațională care condiționează nivelul tău de performanță.

2. Trezirea la vremuri inconsecvente

Nimic nu este mai eficient decât coerența în orice faceți. Atunci când dezvoltați sau cultivați rutine de succes dimineața, este recomandat să dezvoltați o rutină consistentă și obișnuită, cum ar fi trezirea în același timp. Acest lucru trimite semnale către corpul dvs. cu care creierul dvs. se poate adapta și lucra cu ușurință.

Dacă aveți un timp inconsistent de trezire, trimiteți ritmuri negative în corpul vostru și vă perturbați calitatea somnului și calitatea.

1. Îti place să te plângi

Mulți oameni adoră să se trezească dimineața și să se plângă; se plâng de cât de devreme este, se plâng că vor merge la muncă, se plâng de cât de obosiți se simt.

Am fost legat într-un astfel de cârlig, iar problema cu plângerea este că cuvintele negative pe care le folosești pentru a te exprima trimit semnale negative corpului tău, ceea ce îți poate perturba experiența de zi cu zi.

Are un efect tangibil asupra nivelului tău de motivație, așa că în loc să te trezești și să te plângi, stai și gândește-te la lucrurile despre care ar trebui să fii recunoscător și pozitiv.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: