1. Să folosiți apă rece la sfârșitul sesiunii de duș

Dus cu apa rece

Chiar dacă un duș rece nu vi se pare plăcut, această procedură are multe beneficii pentru sănătate . Alternarea apei calde și reci vă va ajuta să vă îmbunătățiți circulația sângelui, fluxul limfatic, să vă consolidați sistemul imunitar, să vă îmbunătățiți starea pielii și chiar să eliberați stres și să stimulați pierderea în greutate. Doar 10-30 de secunde merită efortul pentru rezultatele uimitoare pe care le oferă!

Ce trebuie sa fac?

Începeți cu dușul normal cald și până la sfârșitul acestuia, coborâți temperatura. Petreceți aproximativ 10 secunde în această apă rece când începeți acest obicei.
Și în cele din urmă, lucrează-ți până la 30 de secunde.

2. Nu aduceți electronice în pat cu dvs.

Electronice in pat

Parcurgerea fluxurilor de socializare sau jocul tău preferat chiar înainte de culcare nu este atât de inofensivă pe cât ai putea crede. În primul rând, lumina de pe ecranul telefonului care strălucește direct în ochii tăi scade producția de hormon melatonină care îți reglează somnul. În al doilea rând, acest lucru vă va face să vă simțiți mai obosit și să vă afecteze concentrarea.

Ce trebuie sa fac?

Încercați să îndepărtați telefoanele și alte dispozitive din camera dvs. în timpul culcării.
Citiți o carte sau ascultați muzică relaxantă.
Dacă aveți nevoie să vă uitați la telefonul dvs. în acest timp, setați ecranul telefonului la modul „schimb de noapte”. Aceasta va scădea lumina albastră.

3. Nu utilizati căștile pentru a asculta muzică tare

Utilizarea castilor

Cel mai bun lucru despre căști este confidențialitatea pe care ni le oferă. Deși, trebuie să ținem cont că utilizarea lor ar trebui să fie făcută fără a dăuna sănătății noastre. Uneori, o melodie preferată este atât de bună încât oamenii ridică volumul la niveluri dăunătoare. Ascultarea de bătăi puternice poate duce la deteriorarea auzului și chiar pierderea auzului.

Ce trebuie sa fac?

Investește într-o pereche bună de căști de calitate cu izolare de zgomot, așa că atunci când asculți muzică pe stradă, nu trebuie să le ridici mai tare pentru a exagera zgomotul din jurul tău.
În timp ce ascultați muzică într-un loc liniștit, reduceți volumul și scurtați-vă timpul de ascultare.

4. Nu bea cafea imediat după ce te trezești

Cum sa bei cafea

O ceașcă de cafea proaspătă este un impuls energetic esențial pentru multe păsări timpurii. Cel puțin așa cred ei. Corpurile noastre produc un hormon numit cortizol, care este, de asemenea, numit „hormon de stres”, deoarece producția sa crește atunci când suntem speriați sau stresați. Producția acestui hormon este mare dimineața, iar cofeina intervine în acest proces. Corpul creează apoi mai puțin din acest hormon și se bazează mai mult pe cofeină și obținem un impuls energetic din partea cafelei în locul propriului nostru corp.

Ce trebuie sa fac?

Reducem consumul nostru zilnic de cafea.
Dacă mai vrei o cană dimineața, bea una la aproximativ 3 ore după ce te trezești.

5. Spală salata pre-spălată

Salata

„Pre-spălat” pe ambalaj nu înseamnă că produsul este 100% curat și gata de a fi folosit pentru salata ta. Există întotdeauna șansa ca niște murdărie, erori sau substanțe chimice să rămână și să fie ambalate împreună cu acest produs. Este mai bine să fiți în siguranță și să petreceți încă 2 minute pe spălarea mâncării, decât să vă îmbolnăviți.

Ce trebuie sa fac?

Cel mai bun mod de a face acest lucru este să petreceți câteva minute și să vă spălați verdeața încă o dată înainte de a le servi.

6. Nu privi în jos telefonul tău ore întregi

Telefoanele mobile

Telefoanele sunt cele mai populare dispozitive, iar modul în care le deținem influențează în mod direct sănătatea noastră. Ținând-o în jos, aproape de piept, timp îndelungat, cu gâtul îndoit, dezvoltă ceva numit „ gât text ” . Această poziție nu este deloc relaxantă pentru gât și poate provoca un gât dur, durere, slăbiciune musculară și dureri de cap.

Ce trebuie sa fac?

Aduceți dispozitivul la nivelul ochilor.
Ia pauze de pe telefoane și întinde-ți gâtul.
Mențineți o postură bună.

7. Va spălați pe fața după antrenament, dar nu si înainte

Spalarea pe fata

Spălarea feței imediat după sală pare o idee bună pentru cei cărora le place să aibă grijă de pielea lor. Deși, de obicei, uităm să o facem înainte de a începe și antrenamentul. Este important să vă spălați fața în mod corespunzător și să îndepărtați toată machiajul și murdăria înainte de o sesiune de antrenament. Dacă nu o faceți, atunci toate acestea se pot combina cu transpirația și vă pot înfunda porii. Spălarea acestui lucru după ședința ta de antrenament înseamnă că vei freca mai multă transpirație, murdărie și ulei în piele, ceea ce ar putea duce la probleme ulterioare ale pielii.

Ce trebuie sa fac?

Asigurați-vă că îndepărtați toată machiajul și vă spălați fața înainte de sesiunea de antrenament.
În timpul sesiunii, nu ștergeți transpirația în jurul feței – acest lucru va împinge restul și se murdărește în pori. Dă-ți ușor fața cu un prosop de bumbac.
Spălați ușor fața după ședință.

8. Nu tine un strănut

Nu tine stranutul in tine

A ține nasul în timp ce strănuti poate fi foarte periculos. Acest lucru poate crea probleme precum aerul prins în piept între ambii plămâni, ruperea tamburului urechii sau balonarea vaselor de sânge din creier. Stoarcerea este metoda naturală pentru ca nasul nostru să „reseteze” și să elimine bacteriile și praful, este mai bine să nu întrerupem acest proces.

Ce trebuie sa fac?

Doar strecoară liber. Dacă nu doriți să faceți o mizerie, atunci acoperiți-vă zona gurii cu un șervețel sau cu mâinile, dar nu vă strângeți nasul.

9. Nu tine o basina

Nu tine o basina

Basina este de obicei asociata cu ceva indecent și chiar dezgustător, așa că încercăm să facem tot posibilul să le reținem prin orice mijloace. Acest gaz nu dispare în interiorul nostru dacă îl ținem, atât cât ne-am dori. În schimb, încearcă să găsească alte modalități de ieșire, cum ar fi prin gura noastră, de exemplu. Păstrarea acestui gaz îți poate face abdomenul să se extindă și chiar ar putea fi absorbit de circulația ta, ceea ce înseamnă că o parte din acest gaz ar putea fi expirat prin gură.

Ce trebui sa fac?

Când simțiți că trebuie să lăsați gazul afară, mergeți într-un loc retras pentru a face acest lucru.
Dacă de multe ori ai mult gaz, încearcă să mesteci mai încet când mănânci. Acest lucru va reduce aerul din stomac. De asemenea, evitați alimentele care vă pot face să produceți gaze precum fasolea.
Dacă simțiți că aveți întotdeauna o cantitate excesivă de gaz, trebuie să vă consultați cu medicul dumneavoastră.

10. Utilizarea produselor antibacteriene

Produse antibacteriene

Unii dintre noi suntem cu adevărat îngrijorați de toate bacteriile dăunătoare din jurul nostru și folosesc în mod constant sanitizatoarele de mână pentru a-l ucide. Majoritatea săpunurilor antibacteriene conțin un ingredient numit triclosan. Anumite bacterii care intră în contact cu acesta pot suferi o mutație care le poate face rezistente la acestea și la unele antibiotice. De exemplu, la cele care sunt utilizate pentru tratarea tuberculozei. Practic, poate duce la rezistență antibacteriană, deși acest lucru a fost dovedit doar într-un laborator.

Ce trebui sa fac?

Nimic nu ucide bacteriile mai bine decât săpunul. Încercați să vă spălați mâinile cu el atunci când aveți o șansă, în loc să folosiți un produs de igienizare.
Am enumerat oricare dintre obiceiurile dvs. zilnice? Aveți și alte ritualuri pe care vă place să le faceți pe parcursul zilei? Hai să discutăm în comentarii!

11. Nu decongelati la temperatura camerei sau sub apă caldă

Decongelare la temperatura camerei

Când vă grăbiți, este posibil să luați doar un pachet de carne congelată din congelator și să îl puneți sub apă fierbinte, astfel încât să se dezghețe repede. Această metodă nu este sigură, la fel ca lăsarea cărnii să se dezghețe la temperatura camerei toată ziua în timp ce sunteți la serviciu. De îndată ce carnea devine mai caldă de 10 ° C (40 ° F), toate bacteriile care erau acolo înainte de îngheț, încep să se înmulțească.

Ce trebuie sa fac?

Folosiți-vă frigiderul: acest lucru va dura mai mult (de exemplu, un kilogram de carne de vită măcinată sau piept de pui dezosat va necesita o zi întreagă pentru a se dezgheța), așa că gătitul ar trebui să fie planificat înainte.
Folosiți apă rece: asigurați-vă că carnea se află într-un ambalaj rezistent la scurgeri, astfel încât să nu absoarbă apa. Se scufundă într-o apă rece de la robinet și se schimbă apa la fiecare 30 de minute.
Folosiți un cuptor cu microunde: Ar trebui să fiți atenți aici, deoarece unele părți ale cărnii pot deveni calde și puteți începe să gătiți chiar în cuptorul cu microunde. După procesul de decongelare, gătiți carnea imediat.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: