Reguli de comportament intr-un salon

Distribuie

LifestyleHairStyleReguli de comportament intr-un salon

Pentru a avea succes în prestarea unor servicii şi mai ales într-un salon de înfrumuseţare va trebui să ţinem cont de câteva reguli de comportament bine definite şi anume:

  1. respectaţi cu stricteţe programul de lucru
  2. pe parcursul orelor de program se va păstra o atitudine binevoitoare faţă de client.
  3. acordaţi clientului tot timpul atenţie şi consideraţie indiferent de vârstă, statut social, sex
  4. nu contraziceţi clientul, nu-l apostrofaţi, nu-i faceţi educaţie, nu-l supăraţi, nu-i comentaţi dorinţele şi hotărârile
  5. nu purtaţi cu clientul discuţii care fac referire la viaţa dvs. personală, sau discuţii intime referitoare la viaţa personală a clientului
  6. nu-i comentaţi veniturile
  7. nu-i faceţi cunoscute veniturile (salariul) dvs. Acesta este confidenţial şi destăinuirea lui faţă de o persoană străină de firmă poate duce la destituirea dvs.
  8. preluaţi întotdeauna clientul de la intrare cu o formulă de genul “bună ziua, cu ce vă putem fi de folos” şi îl conduceţi la plecare pînă la uşă cu o urare de gen “vă doresc o zi bună în continuare”
  9. controlaţi-vă în permanenţă ţinuta pe parcursul orelor de program
  10. refaceţi-vă machiajul, coafura, etc
  11. nu lăsaţi clientul să aştepte şi încercaţi să lucraţi pe baza unei programări
  12. cereţi-vă scuze pentru fiecare neplăcere pricinuită, asigurându-l că nu se va mai repeta
  13. curăţaţi-vă masa de manichiură şi ustensilele după fiecare client, înaintea de preluarea unuia nou
  14. nu mâncaţi, nu fumaţi, nu beţi în prezenţa clientului
  15. evitaţi să discutaţi cu altă persoană în prezenţa unui client existent deja la masa dvs. nu purtaţi discuţii telefonice atunci când aveţi un client la masă. Persoana care răspunde la telefon este obligată să preia mesajele şi să vi le transmită
  16. încercaţi să purtaţi cu clientul o discuţie inteligentă, evitaţi răspunsurile monosilabice, nu ridicaţi niciodată tonul
  17. încercaţi să explicaţi clientului operaţiunile pe care le efectuaţi pe parcursul şederii sale în salon. Va căpăta încredere în dvs. şi veţi fi catalogată drept o profesionistă.
  18. acordaţi clientului sfatul dvs. profesional faţă de operaţiunile pe care le veţi executa lăsându-i totuşi decizia.
  19. oferiţi cu lux de amănunte informaţii pertinente despre produsele care se vând în cadrul salonului (toate saloanele de frumuseţe practică acest sistem de vânzare a diferitelor produse de frumuseţe în cadrul salonului), cu atât mai mult în situaţia în care salonul unde lucraţi este patronat de o firmă producătoare de asemenea bunuri. Prin fişa postului sunteţi obligată să cunoaşteţi foarte bine produsele firmei şi să le faceţi o reclamă pozitivă în cunoştinţă de cauză, eventual prin comparaţie cu alte produse.
  20. nu faceţi comentarii care privesc patronii firmei, conducerea firmei, nu vă comentaţi sau bârfiţi clienţii sau colegii. Prin acest mod de comportament veţi fi catalogată drept o persoană neloială firmei, necinstită şi lipsită de încredere, ceea ce poate atrage după sine acordarea unui respect redus al clientului faţă de dvs. şi poate duce chiar la pierderea locului de muncă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole asemănătoare

Ultimele articole