Este antidotul perfect de succes pentru aproape doi ani întregi de producție oprită, filmări întârziate și difuzarea directă a House of Gucci, panoul publicitar și trailerele schimbate din nou și din nou, sunt vizionate „doar în cinematografe”.
Filmul condus de Ridley Scott ar putea fi primul film major care a primit o lansare exclusiv în cinematografe de la Before Times și este, fără îndoială, și cel mai mare.
Locurile de filmare globale, designul de costume extins, o listă solidă de actori de top și toată drama istorică de modă arată clar: House of Gucci este genul de film care poate fi pe deplin apreciat doar pe marele ecran.
Acest lucru este inedit si uimitor, să o vezi pe Lady Gaga în personajul Patrizia Reggiani, femeia vicleană și ambițioasă care l-a construit pe moștenitorul modei, Maurizio Gucci, pentru a deveni propria ruinare ani mai târziu.
În film, Gaga-as-Patrizia parcurge diverse evenimente, categorii de taxe, țări și decenii cu o neliniște studiată – o dovadă a abilităților sale de actorie stelară și a echipei glam. Este incontestabil că atenția acordată detaliilor estetice a adus la viață acele schimbări cruciale.
Frederic Aspiras, hairstylist-ul de multă vreme al divei Lady Gaga, a fost alegerea firească pentru a o readuce pe Patrizia la viață – la urma urmei, cine este mai potrivit să transforme vedeta pop decât artistul care se ocupă de obicei să o scoată în evidență?
Aspiras a lucrat la setul Casei Gucci ca hairstylist al lui Gaga/Patrizia și, în cele din urmă, a fost mintea responsabilă de a face ca săriturile în timp să pară atât de fluide, naturale și parte din povestea generală.
„Cred că ceea ce a diferențiat cu adevărat acest proiect de celelalte look-uri pe care [Gaga și cu mine] le-am făcut împreună a fost pregătirea. Filmul a necesitat ore și luni de pregătire și cercetare pentru a stăpâni rolul Patriziei Reggiani și a înțelege moda și tendințele de-a lungul deceniu. Timpul petrecut lucrând la acest proiect a depășit orice alt proiect la care am făcut parte.”