Dacă te gândești la moda de ultimă generație, Louis Vuitton este adesea unul dintre mărcile de top care vin în minte.
Acest brand de lux există de zeci de ani, câștigând faima globală și devenind unul dintre cele mai populare nume din lume în modă.
Dar, în afară de faptul că este un nume cunoscut și de a vinde articole de lux în întreaga lume, ce altceva este de știut despre Louis Vuitton?
Louis Vuitton nu este niciodată la reducere.
Oricine speră să ridice o geantă cu reducere la următoarea reducere ar putea fi foarte dezamăgit. Louis Vuitton nu are niciodată reduceri, alegând în schimb să păstreze produsele la prețuri fixe pe tot parcursul anului.
Nu veți găsi niciun magazin Louis Vuitton și nici nu veți vedea această companie vânzând en-gros.
Marca își avertizează clienții să nu cumpere genți online cu reduceri mari, care sunt adesea produse contrafăcute.
Louis Vuitton nu este singura companie care adoptă această abordare. Alte etichete cunoscute pentru lipsa vânzărilor cu reduceri includ Apple și Chanel.
Louis Vuitton a început să vândă cuferele de bagaje.
Louis Vuitton a fost fondat în 1854 de Louis Vuitton, în vârstă de 33 de ani. Primele produse pe care le-a făcut pentru noua sa companie din Paris au fost portbagajul.
Când Louis Vuitton a murit în 1892, afacerea a fost transmisă fiului său (și singurului copil) Georges.
Până în acest moment, brandul a început să se ramifice la nivel internațional, ajungând la clienții din afara Parisului.
Gama de portbagaj a continuat să se extindă, iar în anii 1930, Louis Vuitton producea și genți și posete mai mici.
Trei generații de bărbați Vuitton au reușit-o.
Când Georges Vuitton a murit în 1936, fiul său cel mare Gaston a moștenit compania. Gaston a devenit a treia generație de bărbați Vuitton care gestionează marca.
Sub conducerea lui Gaston Vuitton, compania a început să producă mai multe genți și articole de bagaje mai mici.
Pielea a devenit materialul principal în produsele Louis Vuitton, pentru care brandul este bine cunoscut astăzi.
O nouă formă de portbagaj a luat naștere prin Louis Vuitton.
Portbagajul Louis Vuitton nu avea forma și stilul tradițional.
El a fost primul designer care a creat carcase cu colțuri pătrate în loc de colțuri rotunjite. Acest nou design a permis ca portbagajele să fie stivuite mai ușor.
Cu opțiuni de depozitare mai eficiente, clienții își puteau lua portbagajul LV în trenuri și navele maritime – metode de transport care erau foarte noi la sfârșitul secolului al XIX- lea .
Celebra monogramă LV a apărut după moartea lui Louis Vuitton.
Deși poate ai fi presupus că Louis Vuitton însuși a creat faimoasa monogramă LV, de fapt a apărut mult după ce a murit.
Fiul său Georges Vuitton a creat logo-ul „L” și „V” suprapus în 1896, la patru ani după moartea lui Louis.
Designul floral simplu a adus un omagiu lui Louis Vuitton și a devenit unul dintre cele mai recunoscute mărci de modă din lume.
Noua marcă a ajutat, de asemenea, la combaterea produselor contrafăcute și a făcut mai ușor pentru Georges să înceapă să preia afacerea la nivel global.
Georges Vuitton l-a provocat public pe Harry Houdini să scape de un nou blocare de siguranță.
Înainte de moartea lui Louis Vuitton, el și fiul său Georges au dezvoltat un nou sistem de închidere revoluționar pentru a ajuta la păstrarea în siguranță a bagajelor clienților.
Hoții aveau deseori să caute bagaje scumpe ale unor persoane bogate. Noul sistem l-a făcut mai sigur pentru client și mai dificil pentru hoți să pătrundă.
Când Georges a brevetat sistemul câțiva ani mai târziu, el l-a provocat public pe iluzionistul și artistul de evadare Harry Houdini să iasă dintr-un portbagaj.
Deși Houdini nu a acceptat provocarea, aceasta a servit drept o reclamă încrezătoare pentru noua funcție de securitate.
Compania a avut legături cu regimul nazist în timpul celui de-al doilea război mondial.
După invazia nazistă a Franței în 1940, multe case de modă au primit ordin să se închidă dacă nu lucrau cu regimul.
Sub conducerea lui Gaston Vuitton, Louis Vuitton nu s-a închis și a lucrat cu guvernul susținut de naziști.
Henry Vuitton, fiul lui Gaston și strănepotul lui Louis Vuitton, a primit premii pentru sprijinul și loialitatea față de regimul nazist.
Gențile Louis Vuitton sunt aproape invincibile.
Unul dintre motivele pentru care aceste genți de lux sunt atât de scumpe este că sunt incredibil de durabile și puternice.
Materialele Louis Vuitton pot rezista la aproape toate condițiile, inclusiv la apă grea și chiar la foc.
În timpul procesului de fabricație, pungile sunt aruncate în mod repetat pentru a le testa durabilitatea. Fermoarele sunt deschise și închise de aproximativ 5.000 de ori.
Cu toate acestea, în ciuda naturii lor durabile și rezistente la foc, gențile de sfârșit de sezon sunt arse în loc să fie vândute cu reducere.
Acest lucru ajută la menținerea brandului de lux și exclusivist Louis Vuitton.
Emma Stone și Lea Seydoux se numără printre fețele celebre ale LV.
Totul despre Louis Vuitton este văzut ca exclusiv, inclusiv șansa de a modela pentru companie.
Brandurile de ultimă generație își doresc modele de profil, așa că nu este surprinzător faptul că Emma Stone, Léa Seydoux și Alicia Vikander se numără printre fețele celebre ale lui Louis Vuitton.
Pe lângă actrițe, Louis Vuitton lucrează cu multe modele celebre, printre care Lauren Case și Kristen Coffey.
Louis Vuitton a lucrat pentru soția lui Napoleon, Joséphine.
S-ar putea să vă întrebați cum a reușit Louis Vuitton să creeze o clientelă atât de bogată și de lux pentru afacerea sa.
A avut o pauză norocoasă în 1852 când i s-a cerut să lucreze pentru Joséphine, soția lui Napoleon, împăratul Franței.
Louis Vuitton a fost producătorul de cutii al lui Joséphine, o experiență care a permis creațiilor sale să ajungă la oameni regali și bogați în toată lumea.
Speedy a fost făcut celebru de Audrey Hepburn.
În anii 1960, actrița și modelul Audrey Hepburn a contactat Louis Vuitton, cerând companiei să-i facă un mini Speedy.
Designul pentru „Speedy” a fost creat în 1930 și a fost inițial conceput ca o cutie de călătorie.
Dar dragostea lui Audrey Hepburn pentru noua ei geantă a făcut-o mai populară ca niciodată; astăzi, este disponibil în diferite dimensiuni.
Louis Vuitton aduce zeci de ani de istorie și a parcurs un drum lung de la începuturile sale umile.
Operând acum în zeci de țări, LV este unul dintre cele mai populare mărci – nu doar în industria modei, ci și în întreaga lume!