Aceste superalimente uimitoare sunt clasificate pe baza gustului și nutrienților după ani de cercetare și testare.

Superalimentele sunt o modalitate rapidă și ușoară de a obține substanțe nutritive în corpul tău, totuși pășirea în lumea ingredientelor pentru a face smoothie-uri super-alimentare poate fi intimidantă.

Am rătăcit prin culoarele de sănătate ale pieței … mă întreb dacă aceste așa-numite super-alimente ar putea merita „super-prețul”. Dar ce sunt superalimentele?

Pe scurt, superalimentele sunt minunate pentru corpul tău și minunate pentru lumea noastră. Toate sunt naturale și sunt pline de mulți nutrienți pe care corpurile noastre îi doresc, dar nu primesc.

TOP 10 LISTA SUPER-ALIMENTELOR PENTRU SMOOTHIE-URI

1. SEMINȚE CHIA

Dacă sunteți în căutarea unei idei de smoothie verde, atunci ați ajuns la locul potrivit. Aceste suplimente de tip „do-it-all” sunt bune pentru cap, având un conținut ridicat de acizi grași omega care cresc funcția sănătoasă a creierului, dar s-au dovedit a fi bune și pentru inima ta luptând împotriva colesterolului ridicat și a bolilor de inimă. Ele se laudă chiar cu o mare varietate de substanțe nutritive, precum: proteine, fibre, aminoacizi, vitamine, minerale, fier, calciu și antioxidanți. Utilizați până la trei linguri de semințe de chia în smoothie.

2. ULEI DE COCOS

Dacă vă exersați pentru pierderea în greutate , atunci uleiul de cocos va fi un ingredient important pentru dvs. Acizii grași din acest superaliment luptă împotriva grăsimii corporale transformându-se în energie care stimulează metabolismul, spre deosebire de grăsimile saturate derivate din animale care adaugă grăsime corporală. Utilizați o lingură de ulei de nucă de cocos în smoothie-ul verde pentru micul dejun.

3. AVOCADO

Avocado sunt o parte importantă a dietei mele și se califică drept super-mâncare la un super preț (dacă vi se pare bine) Le aruncăm în smoothie-uri, facem guacamole și adesea le mâncăm singure. Aceste pietre verzi conțin aproape 20 de vitamine, minerale și compuși benefici ai plantelor, care îți vor crește rapid smoothie-ul și îl vor face extra cremos. Acestea sunt încărcate cu grăsimi sănătoase pentru inimă, care vă vor menține pielea strălucitoare și burtica plină mai mult timp. De aceea au intrat pe locul 3 pentru cele mai bune superalimente pentru smoothie-uri.

4. PROTEINA DE CÂNEPĂ

Uneori poate fi dificil să primim cantitățile adecvate de proteine ​​și fibre de care organismul nostru are nevoie într-un mod sănătos. Pulberea de proteine ​​de cânepă o face puțin mai ușoară, având un conținut de proteine ​​enorm de 50% și niveluri mult mai ridicate de fibre decât pulberea de proteine pe bază de soia. Conținutul de cânepă este, de asemenea, adecvat pentru copii, deoarece încurajează creșterea copilăriei prin aminoacizii săi. Sportivii pot apela și la acest superaliment pentru capacitatea sa de a repara mușchii. Puteți adăuga una până la patru linguri de proteină de cânepă, care are un gust mult mai puternic. De asemenea, puteți cumpăra inimi de cânepă și presărați una sau două linguri de vârf de piureuri sau adăugați la salate pentru un pumn cu nuci, protejat.

5. PULBERE DE CACAO

Cacao este plin de două lucruri pe care le iubim: antioxidanți și aromă! Antioxidanții stimulează sistemul imunitar, care ajută la rezistența la răcelile și bolile urâte. Aroma bogată, ciocolată, este delicioasă și asemănătoare desertului, ceea ce ajută la rezistența poftelor de zahăr, în timp ce vă satisface dinții dulci. Amestecați două până la patru linguri de pudră de cacao cu smoothie-ul dvs. zilnic și bucurați-vă de aromele calde.

6. BOABE GOJI

Poate că una dintre cele mai gustoase top zece delicii sunt fructele de goji, cunoscute pentru puterea lor de vindecare. Nutrienții incluși în aceste fructe de pădure sunt antioxidanți și aminoacizi, dar puterea reală se află în mai mult de 20 de vitamine și minerale. Acești nutrienți prețioși au fost folosiți de secole în culturile asiatice pentru a consolida vederea, a lupta împotriva virușilor, a echilibra hormonii și chiar pentru a ajuta la longevitatea vieții. Nu te simți cel mai bine? Îndulciți lucrurile cu 1/2 cană din aceste fructe de pădure în smoothie!

7. SEMINȚE DE IN

Semințele de in sunt cunoscute mai ales pentru acizi grași și fibre. Când vorbim despre acizii grași omega, este mai bine să întrebați ce nu pot face, apoi ce pot. Această pulbere joacă rolul său în sănătatea adecvată a sistemului cardiovascular și imunitar, funcția creierului, funcția articulară, pielea moale și multe altele. Fibrele din in sunt, de asemenea, bune pentru multe lucruri, dar eficiente în special cu eliminarea toxinelor din corpul dumneavoastră. Adăugați doar o lingură de semințe de in măcinate sau încercați semințe întregi în smoothie pentru o aromă subtilă, de nucă, cu nutriție mai mult decât subtilă.

8. PULBERE DE ACAI

O ce? Acest superaliment neted este popular pentru pronunțarea greșită (uh-suspin-ee), dar și mai popular pentru a vă menține aprins și plin. Aceste fructe de padure braziliene sunt încărcate cu antioxidanți care stimulează energia corpului și capacitatea de concentrare. Proteinele și fibrele lor vă vor menține, de asemenea, să vă simțiți plini, făcând boabele Acai (sau pudra) un supererou de luptă cu greutatea. Acai are o gamă largă de posibilități. Consistența sa cremoasă și aroma aproape ciocolată funcționează bine atât cu aromele dulci, cât și cu cele sărate adăugând doar o lingură la smoothie. Vedeți de ce a intrat pe lista mea de superalimente?

9. PULBERE DE MACA

Acest superaliment peruvian a fost folosit în vindecarea tradițională de mii de ani. Se știe că Maca susține în mod natural capacitatea corpului de a se adapta la stres și de a îmbunătăți energia, vitalitatea și rezistența – făcându-l superalimentul perfect pentru noi cei ocupați. Are un gust dulce subtil și este un superaliment pentru sportivi de anduranță.

10. PULBERE DE SPIRULINA

Desigur, superalimentele nu sunt întotdeauna făcute din plante pline de farmec. Uneori sunt fabricate din alge de iaz, precum Spirulina. Deși gustul său poate fi inferior (alias: oribil, sincer să fiu), conținutul său ridicat din tot ceea ce este hrănitor îl compensează. dacă sunteți disperat să adăugați mai multe verdeață super-alimentară la dieta dvs. (și nu vă deranjează să o bâjuiți), nu căutați mai departe.

Folosiți doar o cantitate mică pentru a obține beneficiile fără gustul înțepător. Primele două ingrediente ale Spirulinei sunt proteinele și acizii grași omega. Utilizați oriunde de la 1/2 la două lingurițe de spirulină în smoothie-ul dvs. zilnic . Vă recomand să începeți cu doar 1/2 linguriță la rețeta preferată de smoothie verde atunci când începeți … dacă începeți.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: