Comunicare la coafor

Cel mai important aspect il reprezinta o buna comunicare intre dumneavoastra si client. Aceasta va determina succesul dumneavoastra. Majoritatea coaforilor sunt buni interlocutori. Realtiile dintre coafor si clienti sunt stabilite pe baza calitatii serviciilor, sfaturilor, increderii, sprijinului si pe faptul ca acesta este un bun ascultator. O buna comunicare asigura activitati productive si eficiente. Pe de alta parte, o comunicare saraca, poate conduce la neintelegeri, interpretari gresite si greseli.

  • Comunicare are loc intotdeauna cand doua persoane se intalnesc
  • Comunicarea este orice atitudine ce ia forma limbajului corporal, a contactului vizual, a elementelor paralingvistice
  • Orice atitudine are o componenta de comunicare

Comunicarea consta in:

  • Transferul de informatii si intelegere intre anumite parti si persoane dintr-o organizatie
  • Diferite modaliatati si cai implicate in schimburi comunicationale cu mediul extern

Fazele procesului de comunicare

  • Transmiterea de mesaje (prin intermediul simbolurilor)
  • Primirea mesajelor (-//-)
  • Intelegerea (intelesul perceput al mesajului)
  • Acceptarea (utilizarea feedback-ului)

Tipuri de comunicare

Dupa plasarea comnicarii in organizatie

  • comunicare interna
  • comunicare externa

Dupa modul de transmitere a mesajului

  • comunicare verbala
  • comunicare non-verbala

Comunicarea verbala consta in

  • Comunicare orala: ascultarea/ intrevederile/ convorbiri telefonice
  • Comunicarea scrisa

Comunicarea non-verbala

  • Distanta optima
  • Momentul potrivit
  • Contactul vizual
  • Salutul
  • Postura trupului
  • Expreia fetei
  • Plasamentul si orientarea
  • Manifestarile ostile
Ti-a placut articolul? Recomanda-l: